torsdag 17. desember 2009

En oppdatering, igjen uten bilder...

Endelig er alle 3 tunikaene ferdig. Nå trenger de bare en runde i vaskemaskinen før de skal dampes og presses litt... Skjerfet i Merino er ferdig, og det som skulle blitt en lue, har i stedet blitt et par leggvarmere...
Jeg har og strikket en prinsessekrone som skal toves, men den glemte jeg å "melde inn", og var unnagjort på 3 timer, så den får vel gå utenom "vm-strikken" :D

Nå har jeg planer om et par leggvarmere til, i restegarn etter tunikaene, men hvor mye strikketid det blir innen fristen er jeg litt usikker på... Snart på tide å tenke på julegavene som ikke kommer fra strikkepinnene også...

Bilder kommer nok ikke før til helgen. I dag har jeg fult program på jobb, med julebord og det hele.
Ha en strålende fin dag, og tvi tvi med kampen i morgen. Den blir jo ikke noe mindre spennende enn den forrige kan jeg tenke meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar